Všeobecné obchodné podmienky (VOP)

Zmluva sa nezakladá, uzatvára sa len v elektronickej forme, nepovažuje sa za písomnú, nie je možné ju neskôr vyhľadať a neodkazuje na kódex správania.

1. Údaje poskytovateľa služby

Názov poskytovateľa služieb: Swan Med Hungary Kft.
E-mail: info@dotsdiet.hu
Telefónne číslo: +36 20 228 3688
Sídlo, poštová adresa (aj miesto vybavovania reklamácie): 4033 Debrecen, Kádas u. 18. Daňové číslo: 23948118-2-09

IČO: 01 09 989316
Číslo bankového účtu: Unicredit Bank:10918001-00000094-24660009
Oprávnenie na zastupovanie: Výkonná riaditeľka Orsolya G. Kiss
Názov registrujúceho orgánu: Obchodný register debrecínskeho súdu
Číslo činnosti registrovanej u registrátora, názov: 4791 Doručovanie balíkov, internetový obchod
Jazyk zmluvy: maďarčina

2. Základné ustanovenia

2.1. Produkty predáva Poskytovateľ služieb, ktorý prevádzkuje internetový obchod. Používateľ je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá má zaregistrovaný účet v internetovom obchode a/alebo zadá objednávku alebo zakúpi produkt.

2.2. Otázky neupravené v týchto Nariadeniach, ako aj výklad týchto Nariadení sa riadia maďarským právom, najmä zákonom V z roku 2013 o Občianskom zákonníku (ďalej len „Občiansky zákonník“) a zákonom CVIII (Elker. tv.) z roku 2001 o niektorých otázkach elektronických komerčných služieb a služieb súvisiacich s informačnou spoločnosťou a zákonom 45/2014 o podrobných pravidlách zmlúv medzi spotrebiteľom a podnikom. (II. 26.) k príslušným ustanoveniam nariadenia vlády. Kogentné ustanovenia príslušných právnych predpisov platia pre zmluvné strany bez osobitných ustanovení.

2.3. Toto nariadenie je platné od 01.04.2022 do jeho odvolania.

2.4. Ak Používateľ vstúpi na webovú stránku prevádzkovanú Poskytovateľom služby alebo akýmkoľvek spôsobom číta jej obsah – aj keď nie je registrovaným používateľom – berie na vedomie, že ustanovenia VOP sú pre neho záväzné. Ak Užívateľ neprijme podmienky, nie je oprávnený prezerať si obsah webovej stránky.

2.5. Poskytovateľ služby si vyhradzuje všetky práva týkajúce sa webovej stránky, akejkoľvek jej časti a obsahu, ktorý sa na nej objavuje, ako aj distribúcie webovej stránky. Sťahovanie, elektronické ukladanie, spracovanie a predaj obsahu, ktorý sa objavuje na webovej stránke alebo akejkoľvek jej časti, je bez písomného súhlasu poskytovateľa služieb zakázané.

2.6. Poskytovateľ služby vyhlasuje, že produkty predávané v internetovom obchode sú jeho vlastným majetkom, má skladové zásoby, ale produkty sám nevyrába. Poskytovateľ služby realizuje predaj v postavení distribútora.

3. Registrácia

Na stránke môžete nakupovať aj bez registrácie. Pre doručovací a nákupný kontakt však Poskytovateľ služby potrebuje nasledovné údaje: meno, dodacia adresa, (fakturačná adresa), telefónne číslo, emailová adresa.

4. Postup objednávky

Používateľ môže pridať produkty, ktoré si chce kúpiť, do nákupného zoznamu kliknutím na tlačidlo „Pridať do košíka“. Neznamená to povinnosť nákupu ani automatické zaznamenanie a odoslanie objednávky. Potom si môžete prezrieť vybrané produkty a dokončiť svoj nákup kliknutím na odkaz "Môj košík" v pravom hornom rohu stránky. Produkty vložené do košíka je možné tu tiež odstrániť a môžete si pozrieť celkovú sumu objednávky a cenu dopravy. Tu si tiež môžete skontrolovať správnosť vašej objednávky, najmä čo sa týka cien a množstiev, ktoré môžete podľa potreby upravovať.

4.1. Ceny

Ceny sú cenníkové ceny platné v čase objednávky, ktoré nájdete pri produktoch v internetovom obchode. Ceny sú hrubé ceny (brutto), zahŕňajú daň z pridanej hodnoty definovanú v zákonoch platných v čase nákupu, ale tieto ceny nezahŕňajú náklady na doručenie. Zákazník nemusí platiť náklady za dopravu pri objednávkach v hodnote nad XX Eur. Náklady na dopravu nájdete počas procesu objednávania pred dokončením objednávky, ako aj v informáciách o platbe a doručení.

Ak sa vyskytne chyba alebo nedostatok u produktoch, alebo v cene na internetovom obchode, Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na opravu. V takom prípade bude Užívateľ informovaný o nových údajoch ihneď po zistení alebo úprave chyby. Potom môže zákazník objednávku ešte raz potvrdiť alebo môže ktorákoľvek zmluvná strana od zmluvy odstúpiť.

4.2. Zľavy, kupóny, darčekové poukážky

Kupóny poskytujú zľavu, ktorú je možné použiť na zníženie sumy nákupu. Kupóny a darčekové poukážky sa používajú tak, že kód kupónu je potrebné zadať do poľa kupónu na stránke nákupného košíka, následne kliknutím na tlačidlo „Uplatniť kupón“ sa hodnota kupónu automaticky odpočíta z celkovej sumy. Po dokončení objednávky nie je možné dodatočne uplatniť zľavu. Kupóny a poukážky nie je možné vymeniť za hotovosť, čiastočná platba nie je možná a nevyužitá suma sa stratí.

4.3. Odoslanie objednávky

Po zadaní údajov Užívateľ odošle svoju objednávku, ale ešte predtým si môže skontrolovať zadané údaje, napísať komentár k svojej objednávke, prípadne nám na e-mail zaslať akékoľvek iné želania súvisiace s objednávkou. Užívateľ berie na vedomie, že povinnosť platby vzniká súčasne s odoslaním objednávky.

Po odoslaní objednávky dostane Užívateľ potvrdenie na e-mail s údajmi o objednávke. Tento potvrdzujúci e-mail sa považuje za akceptovanie ponuky Používateľa zo strany Poskytovateľa služby, a medzi Poskytovateľom služby a Používateľom vzniká platná zmluva. Ak potvrdenie neobdrží Užívateľ najneskôr do 48 hodín od odoslania objednávky, Užívateľ bude zo záväznej ponuky oslobodený. Poskytovateľ služby však vylučuje zodpovednosť,

ak e-mail sa nedoručí z dôvodov, ktoré možno pripísať Používateľovi, ako je napríklad nesprávne zadaná e-mailová adresa, preplnená e-mailová schránka atď.

Objednávka a jej potvrdenie sa považujú za prijaté Poskytovateľom služby alebo Používateľom, keď sa mu stane dostupným.

4.4. Spracovanie objednávok

Objednávky sú vybavované v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. Objednávku je možné zadať aj mimo času uvedeného na spracovanie objednávky. Ak príde objednávka po 14:00, bude vybavená nasledujúci pracovný deň.

4.5. Potvrdenie

Po zadaní objednávky dostane Užívateľ automatický e-mail o prijatí objednávky. Podľa platnej legislatívy, ak potvrdzovací e-mail nedostane do 48 hodín, je Užívateľ oslobodený od ponuky alebo zmluvnej povinnosti.

Objednávku je možné stornovať elektronicky až do začatia spracovania objednávky. Po začatí plnenia objednávky je Zákazníkovi doručené e-mailové oznámenie o vybavení objednávky, po ktorom je možné objednávku stornovať alebo upraviť len písomne prostredníctvom listu zaslaného na e-mailovú adresu info@dotsdiet.hu.

4.6. Platobné podmienky

Náš obchod aktuálne ponúka platbu bankovou kartou, ktorú je možné realizovať pomocou Barion, Apple pay, dobierkou a prevodom. Kupujúci je povinný uhradiť faktúru bankovým prevodom do 3 pracovných dní od elektronického odoslania faktúry. V opačnom prípade môže Poskytovateľ služby zrušiť objednávku. Ak si zvolíte spôsob platby na dobierku, účtujeme manipulačný poplatok XX EUR.

4.6.1 Barion

Keďže čísla bankových kariet sú uložené v zabezpečenom systéme s certifikáciou PCI DSS, na používanie ľubovoľnej uloženej karty stačí zadať zaregistrovanú e-mailovú adresu a heslo. Na webovom rozhraní Barionu pomáhajú reporty, možnosti exportu a zasielané mesačné faktúry s obchodnými procesmi a oficiálnym účtovníctvom. Transakcie prebiehajú v reálnom čase a prichádzajúce položky je možné prezerať aj v mobilnej aplikácii. Pomocou bezplatnej aplikácie Barion môžu používatelia Barionu platiť mobilom v čoraz väčšom počte obchodov a reštaurácií bez toho, aby museli nosiť hotovosť alebo bankovú kartu. Banková bezpečnosť je garantovaná dohľadom MNB (licencia MNB: H-EN-I-1064/2013). Ochrana pred zneužitím bankovej karty je riešená flexibilne a férovo.

4.7. Fakturácia

V prípade nákupu vystaví Poskytovateľ služby svojim zákazníkom elektronickú faktúru, ktorej skutočnosť zákazník akceptuje odoslaním objednávky. Faktúra je zaslaná elektronicky pri potvrdení objednávky.

4.8. Doprava

Produkty sú doručované kuriérskou spoločnosťou GLS alebo MPL (ďalej len kuriérska spolonosť) alebo do balíkomatov Foxpost.
Po zaplatení, Poskytovateľ služby odovzdá produkty kuriérskej spoločnosti čo najrýchlejšie. Kuriérska spoločnosť doručí balík adresátovi do 2-3 pracovných dní odo dňa odoslania. O prípadnom oneskorenom doručení bude Užívateľ informovaný samostatným emailom. Doručenie je zadarmo pri objednávke v hodnote nad XXX Eur. Poskytovateľ služby účtuje poplatok za doručenie vo výške XXX Eur, ak celková hodnota objednávky nedosiahne XXX Eur.

5. Vrátenie produktu

Poskytovateľ služby prevezme produkt späť iba v pôvodnom stave a balení, kompletný v množstve aj kvalite.

Podmienky odstúpenia od zmluvy sú uvedené v nariadení vlády 45/2014 (II. 26.) o zmluvách uzatvorených medzi neprítomnými stranami. Právo na odstúpenie od zmluvy sa podľa zákona uplatňuje odo dňa prevzatia produktu. Zákazník, ktorý je považovaný za spotrebiteľa, môže odstúpiť od kúpy do 14 dní od prevzatia tovaru. Právo na odstúpenie od zmluvy je možné uplatniť bez udania dôvodov.

Ak chce spotrebiteľ uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, môže toto vyhlásenie uplatniť pomocou vzorového vyhlásenia o odstúpení od zmluvy alebo prostredníctvom jasného vyhlásenia v tomto zmysle. Vyhlásenie o odstúpení od zmluvy musíte zaslať (poštou alebo elektronicky) na nasledujúcu adresu:

Adresa: Swan Med Hungary Kft. 4033 Debrecen Kádas u 18.., E-mail: info@dotsdiet.hu

Užívateľ zodpovedá za preukázanie, že uplatnil právo na odstúpenie uvedené v § 20 nariadenia vlády 45/2014. (II. 26.) v súlade s ustanoveniami nariadenia.

Poskytovateľ služby do 14 dní od doručenia vyhlásenia o odstúpení vráti Používateľovi všetky finančné prostriedky zaplatené používateľom vrátane nákladov na dopravu (náklady na vrátenie produktu znáša spotrebiteľ), okrem tých dodatočných nákladov, ktoré vznikli z dôvodu na to, že pri najlacnejšom ponúkanom Poskytovateľom služby ste si zvolili iný spôsob dopravy, ako je obvyklý spôsob dopravy. Vrátenie peňazí sa uskutočňuje bankovým prevodom, ak s tým kupujúci súhlasí. Ak Poskytovateľ služby nie je na to oprávnený, vrátenie peňazí sa uskutoční rovnakým spôsobom, aký použil Poskytovateľ služby. Z dôvodu použitia spôsobu platby nebudú Užívateľovi účtované žiadne ďalšie náklady.

Vrátenie peňazí môže byť pozastavené, kým Poskytovateľ nedostane produkt späť.

Používateľ je povinný vrátiť alebo odovzdať produkt bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní odo dňa oznámenia o odstúpení od zmluvy. Lehota sa považuje za dodržanú, ak výrobok vrátite pred uplynutím 14-dňovej lehoty, t. j. doby medzi dátumom uzavretia zmluvy a dátumom prevzatia produktu. Priame náklady na vrátenie produktu znáša Užívateľ.

Kupujúci zodpovedá len za zníženie hodnoty produktu, ak k nemu došlo v dôsledku používania nad rámec použitia potrebného na zistenie povahy, vlastností a prevádzky produktu. Právo na odstúpenie od zmluvy nie je možné uplatniť, ak produkt nie kompletný, nemá všetky príslušenstvá.

Ak sa pri otváraní produktu za prítomnosti doručovateľa (kuriéra) zistí, že je preukázateľne poškodený a k poškodeniu došlo pred prevzatím tovaru,

Poskytovateľ služby bezodkladne zabezpečí vrátenie produktu a zrušenie predaja. Akékoľvek poškodenie alebo nedostatok obsahu pri doručovaní zásielky musí byť uvedené v protokole o skutočnostiach medzi odosielateľom a príjemcom! Poskytovateľ služby nenesie zodpovednosť za neskorší nedostatok obsahu alebo prípadné poškodenie!

6. Sťažnosť spotrebiteľa, postúpenie zmierovacej komisii

6.1. Po odoslaní objednávky má Užívateľ právo stornovať objednávku elektronicky až do jej potvrdenia zo strany Poskytovateľa služby. Po potvrdení objednávky Poskytovateľom služby má Užívateľ nárok na zrušenie objednávky len ak uhradí vzniknuté škody Poskytovateľovi.

Užívateľ je povinný pri dodaní alebo pri prevzatí balík skontrolovať a v prípade zistenia akéhokoľvek poškodenia na produkte alebo obale vyžiadať si protokol. V prípade poškodenia nie je povinný balík prevziať.

Ak má Užívateľ počas objednávky alebo po doručení nejaké sťažnosti, má Užívateľ právo podať sťažnosť. Poskytovateľ služby akceptuje akékoľvek sťažnosti vzniknuté v súvislosti s dodávkou vykonanou poskytovateľom služby do 48 hodín odo dňa doručenia.

Reklamáciu je možné podať formou elektronickej správy zaslanej na e-mailovú adresu Poskytovateľa služby, alebo listom zaslaným poštou.

Ústne sťažnosti budú Poskytovateľom služby bezodkladne prešetrené a ak budú opodstatnené, budú odstránené. Po prijatí písomnej sťažnosti Poskytovateľ služby do tridsiatich (30) dní od prijatia prešetrí jej obsah a informuje Užívateľa o výsledku prešetrenia, ako aj o tom, aké opravné prostriedky má Užívateľ v prípade zamietnutia k dispozícii.

V prípade produktu s poškodeným obalom – zároveň prevzatého a nenamietaného Používateľom –

znáša Používateľ dôkazné bremeno, že produkt bol poškodený pri dodaní.

6.2. V prípade zamietnutia sťažnosti Používateľa má Používateľ právo odvolať sa na príslušný zmierovací orgán. Kontaktné údaje zmierovacích orgánov možno nájsť na webovej stránke www.bekeltetes.hu, kde si môžete prečítať viac informácií o konaniach zmierovacích orgánov.

Za príslušný zmierovací orgán podľa sídla poskytovateľa služieb sa považuje zmierovací orgán župy Hajdú-Bihar, ktorého kontaktné údaje sú:
Adresa: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefón: +3652-500-710, +3652-500-745

Fax: +3652-500-720
E-mail: bekelteto@hbkik.hu

6.3. Európske fórum pre online riešenie sporov

Platforma riešenia sporov online poskytovaná Európskou úniou poskytuje fórum alternatívneho riešenia sporov na mimosúdne riešenie právnych sporov vyplývajúcich zo záväzkov vyplývajúcich z online predajných zmlúv alebo zmlúv o poskytovaní služieb medzi všetkými spotrebiteľmi s bydliskom v Únii a obchodníkmi so sídlom v Únii . Európska platforma riešenia sporov online je dostupná kliknutím sem (https://ec.europa.eu/odr). 6.4. Svoj nárok zo spotrebiteľského sporu je možné vymáhať na súde v občianskom súdnom konaní. Viac informácií o možnostiach súdneho vymáhania nájdete na webovej stránke www.birosagok.hu.

7. Záruka

Naše výrobky uvádzame na trh v súlade so záručnou legislatívou platnou v Maďarsku, ktorým je zákon V. Občianskeho zákonníka z roku 2013. kapitola XXIV. (Chybné plnenie), ako aj doplňujúce nariadenie NGM 19/2014. (IV. 29.) (o pravidlách procesu vybavovania záručných nárokov na veci predávané na základe zmluvy medzi spotrebiteľom a podnikateľom).

Informácie o záruke na spotrebný tovar, záruke na produkt a zákonnej záruke
1. Záruka na spotrebný tovar
V akom prípade môžete uplatniť svoje právo na záruku?
V prípade chybného plnenia zo strany Poskytovateľa služby môžete voči spoločnosti uplatniť nárok na záruku v súlade s pravidlami Občianskeho zákonníka.

Na aké práva máte nárok na základe vašej záručnej reklamácie?
Podľa vlastného výberu môžete využiť nasledujúce záručné nároky:
Môžete požiadať o opravu alebo výmenu, s výnimkou, ak nie je splnenie vami zvolenej požiadavky nemožné alebo by pre spoločnosť znamenalo neúmerné dodatočné náklady v porovnaní s plnením inej požiadavky. Ak ste nepožiadali alebo nemohli požiadať o opravu alebo výmenu, môžete požiadať o úmerné zníženie zaplatenej sumy alebo môžete závadu opraviťsám/sama prípadne ju dať opraviť niekomu inému alebo - v posl. prípade - od zmluvy môžete aj odstúpiť.

Môžete prejsť z jedného práva na záruku na iné, ale náklady na zmenu znášate vy, pokiaľ to nebolo opodstatnené alebo pokiaľ na to podnik neposkytol dôvod.
Aká je lehota na uplatnenie záručného nároku?
Chybu ste povinný nahlásiť ihneď po jej zistení, najneskôr však do dvoch mesiacov od zistenia chyby. Zároveň by som Vás chcel upozorniť na skutočnosť, že po uplynutí dvojročnej premlčacej doby od ukončenia zmluvy si už nemôžete uplatniť svoje práva zo záruky na spotrebný tovar. V prípade použitej veci táto lehota je … * , najviac však jeden rok.

U koho si môžete uplatniť nárok na záruku na spotrebný tovar?
Svoj nárok na záruku si môžete uplatniť voči spoločnosti.
Aké ďalšie podmienky existujú na uplatnenie práv zo záruky na spotrebný tovar?
Do šiestich mesiacov od dátumu dodania nie je žiadna iná podmienka pre uznanie vašej záručnej reklamácie okrem nahlásenia chyby, ak preukážete, že produkt alebo službu poskytol Poskytovateľ služby. Po uplynutí šiestich mesiacov od plnenia ste však už povinný preukázať, že Vami uznaná vada existovala už v čase plnenia. 2. Záruka na produkt
V akom prípade môžete uplatniť svoju záruku na produkt?
V prípade vady hnuteľnej veci (výrobku) si môžete podľa vlastného výberu uplatniť svoje právo definované v bode 1. alebo reklamáciu výrobku.
Aké práva máte na základe záručného nároku na výrobok?
Ako reklamáciu produktu môžete požadovať iba opravu alebo výmenu chybného produktu.
V akom prípade sa výrobok považuje za chybný?
Výrobok je chybný, ak nespĺňa kvalitatívne požiadavky platné v čase uvedenia na trh alebo ak nemá vlastnosti opísané výrobcom.
Aká je lehota na uplatnenie záruky na výrobok?
Svoj nárok na záruku na výrobok si môžete uplatniť do dvoch rokov od uvedenia výrobku na trh výrobcom. Po tomto termíne toto právo stratíte.
Voči komu a za akých ďalších podmienok môžete uplatniť svoj nárok na záruku na výrobok? Svoj nárok na záruku na produkt môžete uplatniť len voči výrobcovi alebo distribútorovi hnuteľnej veci. V prípade reklamácie produktu musíte preukázať vadu produktu.
V akých prípadoch je výrobca (distribútor) oslobodený od záručných povinností na výrobok?
Výrobca (distribútor) je oslobodený od záručnej povinnosti len vtedy, ak dokáže, že:
- výrobok nebol vyrobený alebo uvedený na trh v rámci svojej podnikateľskej činnosti, príp

- podľa stavu vedy a techniky nebola vada v čase uvedenia na trh rozpoznateľná resp.
- chyba výrobku vyplýva z uplatnenia právnych predpisov alebo záväzných úradných predpisov.
Stačí, ak výrobca (distribútor) preukáže jeden dôvod na oslobodenie.

Upozorňujeme, že z dôvodu rovnakej závady nemôžete súčasne uplatniť nárok na záruku na spotrebný tovar aj záruku na výrobok. Ak je však váš nárok na záruku na výrobok úspešne uplatnený, môžete si uplatniť nárok zo záruky na spotrebný tovar na vymenený výrobok alebo opravený diel u výrobcu.

8. Vlastníctvo

Dodaný produkt zostáva majetkom poskytovateľa služieb až do úplného zaplatenia kúpnej ceny.

9. Autorské práva

Poskytovateľ služieb si vyhradzuje práva na webovú stránku, jej obsah a jej šírenie. Je zakázané používať, elektronicky uchovávať, spracovávať alebo predávať obsah alebo akúkoľvek časť obsahu internetového obchodu bez písomného súhlasu poskytovateľa služieb.

10. Ďalšie ustanovenia, informácie

Vo veciach neupravených týmito všeobecnými podmienkami sa uplatňujú ustanovenia Občianskeho zákonníka, nariadenia vlády č. 45/2014 (26.II.) a zákona CVIII z roku 2001 o niektorých otázkach služieb elektronického obchodu a služieb informačnej spoločnosti. Prehliadaním stránok internetového obchodu a zadaním objednávky akceptujete všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu.

usercart
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram